TriMedia Sales House
SLÁGER FM

Ők költenek a legtöbbet az ünnepen.

Ez az 1964 előtt született férfiakra nem jellemző, míg a millenniumi generáció – vagyis a 1980 és 1996 között születettek - pedig már majdnem dupla annyit költenek, mint máskor, derült ki az Erste Bank közleményéből. A szerelem ünnepének is nevezett napon az ügyfelek 16 százalékkal költenek többet, mint egy átlagos januári napon. A bank a kártyás vásárlásokat vizsgálva azt látta, étteremre, virágra, fehérneműre a szokásosnál 66 százalékkal többet adnak ki. A Z generáció tagjai 355 százalékkal adnak ki többet szerelmi ajándékokra. A turisztikai, utazási kiadásaik 258 százalékkal haladják meg a januári átlagot, míg a divatcikkekre fordított összeg 224 százalékkal nő esetükben.

Forrás: Erste Bank
Fotó: Designecologist